ზოგადი ინფორმაცია
ფორტები არის კლანის მიერ დაპყრობილი გალავნით შემოღობილი ტერიტორია რომელიც მოიცავს კლანის დარბაზის (Clan Halls) ფუნქციებს. ადგილმდებარეობის მიხედვით ფორტები იყოფა ორ კატეგორიდ: სასაზღვრო და ტერიტორიალური ფორტები.
ყველა ციხესიმაგრის ტერიტორიაზე აუცილებლად არის ერთი ან ორი ფორტი. ფორტის მფლობელმა აუცილებლად უნდა აირჩიოს - ემორჩილება ის ციხესიმაგრეს თუ დამოუკიდებელია მისგან.
ფორტის ტიპი |
მცირე ფორტები |
დიდი ფორტები |
სასაზღვრო |
Tanor Fortress |
Floran Fortress |
Dragonspine Fortress |
Cloud Mountain Fortress |
Aaru Fortress |
Antharas' Fortress |
Demon Fortress |
Western Fortress |
Monastic Fortress |
Hunter's Fortress |
ტერიტორიული |
Shanty Fortress |
Valley Fortress |
Hive Fortress |
Ivory Fortress |
Southern Fortress |
Narsell Fortress |
Borderland Fortress |
White Sands Fortress |
Swamp Fortress |
Archaic Fortress |
Bayou Fortress |
ყველა ფორტს აქვს თავისი დროშა, რომელიც განსაღვრავს მის ტიპს:
|
|
ცისფერი დროშა, ტერიტორიალური ფორტი |
|
|
ალისფერი დროშა, სასაზღვრო ფორტი |
ფორტების ადგილმდებარეობა შეგიძლიათ შეიტყოთ რუქის მეშვეობით (Alt+M). ისინი გამოსახულია რუქაზე ფარის პიქტოგრამის სახით. ფარზე მაუსის მიტანისას იწერება ინფორმაცია ფორტის შესახებ: საბრძოლო მდგომარეობა და რომელ კლანს ეკუთვნის იგი. თუ მიმდინარეობს ფორტის გარემოცვა - ინფორმაციის ფანჯარაში დაიწერება თუ რამდენი ყაზარმა არის უკვე დაპყრობილი.
ფორტების თავისებურებები
ფორტის მფლობელობა იძლევა შემდეგ უპირატესობებს, რომლის გააქტიურება შესაძლებელია სერჟანტთან:
დასახელება
|
მოქმედება
|
პერიოდი |
ღირებულება
|
HP-ს აღდგენა |
300% | 7 დღე | 12,000 ადენა
|
400% | 7 დღე | 20,000 ადენა
|
MP-ს აღდგენა |
40% | 7 დღე | 45,000 ადენა
|
50% | 7 დღე | 65,000 ადენა
|
გამოცდილების აღდგენა |
45% | 7 დღე | 63,000 ადენა
|
50% | 7 დღე | 70,000 ადენა
|
ტელეპორტაცია | 1 დონე | 7 დღე | 1,000 ადენა
|
2 დონე | 7 დღე | 10,000 ადენა
|
დამხმარე აურა და უნარები | 5 დონე | 7 დღე | 49,000 ადენა
|
8 დონე | 7 დღე | 120,000 ადენა
|
თილისმები, სამაჯურები და სხვა ნივთები, როგორიცაა პერანგები (Shirt), შესაძლებელია შეიძინოთ კაპიტანთან გარკვეული რაოდენობა
Knight's Epaulette საფასურად. სპეციალური უნარები რაზმებისათვის იყიდება ამავე NPC-სთან. პოლიტიკური სტატუსის მიუხედავად ფორტის მფლობელი კლანი სტაბილურად იღებს
Blood Oath ოფიცრისაგან ყოველ 6 საათში ერთხელ. თუ ფორტი გადავა ციხესიმაგრის მფარველობის ქვეშ, იგი მიიღებს დამატებით დაცვით ფუნქციებს, რომლის გააქტიურება შესაძლებელია მცველების კაპიტანთან.
ფორტის ფლობის წესები
როგორც კლანჰოლები, ფორტი ითვლება კლანის რეზიდენციად. კლანს რომელსაც ეკუთვნის ფორტი შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს ციხესიმაგრის ან სხვა ფორტის გარემოცვაზე, გამარჯვების შემთხვევაში ფორტი რომელსაც კლანი გარემოცვამდე ფლობდა ავტომატურად გადავა NPC-ის ხელში მანამ სანამ სხვა კლანი არ დაიპყრობს მას.
კლანს შეუძლია მხოლოდ ერთი ციხესიმაგრის ან ფორტის მფლობელობა, ამასთან ერთად მას რჩება შესაძლებლობა შეიძინოს კლანჰოლი. კლანს რომელსაც აქვს ფორტი შეუძლია პოლიტიკური კავშირი დაამყაროს კლანთან რომელიც ფლობს ამ ტერიტორიის ციხესიმაგრეს. ფორტის დაპყრობა იძლევა საშუალებას მიიღოთ
Blood Oath რომელიც გამოიყენება კლანის რეპუტაციის და დონის ასამაღლებლად. სანამ კლანის ფორტი არის გარემოცვის მდგომარეობაში, მფლობელ კლანს ერთმევა საშუალება მიიღოს მონაწილეობა სხვა ციხესიმაგრეების და ფორტების გარემოცვებზე. 75 საათის შემდეგ როცა თქვენი კლანი დაიპყრობს ფორტს, მოხდება აჯანყებულების არმიის თავდასხმა თქვენ ფორტზე. კლანს შეუძლია რეგისტრაცია გარემოცვაზე 2 საათით ადრე აჯანყებულების თავდასხმამდე.
გარემოცვის წესები
გარემოცვის წესები არ განსხვავდება ციხესიმაგრის ალყის წესებისაგან. გარემოცვის დროს მოთამაშეები იყოფიან 3 კატეგორიად: მოკავშირეები, მოწინააღმდეგეები და ნეიტრალები.
თავდამსხმელების ალიანსები და კლანები ითვლებიან მოკავშირეებად. ყველა დანარჩენი მოთამაშეები რომლებიც არ არიან დარეგისტრირებული გარემოცვაზე ითვლებიან ნეიტრალებად.
დამცველებს და თავდამსხმელებს აქვთ თავიანთი ნიშნები: თავდამსხმელებს - ხმლის ნიშანი, დამცველებს - ფარის ნიშანი.
მოთამაშეებს შეუძლიათ დაესხან მოწინააღმდეგე და ნეიტრალურ მოთამაშეებს Ctrl-ის ღილაკის გარეშე, მაგრამ მათ არ შეუძლიათ თავს დაესხან მოკავშირეებს.
გარემოცვისთვის მზადება
ფორტის გარემოცვა გრძელდება 1 საათის მანძილზე. ფორტზე გარემოცვის განხორციელება შესაძლებელია დღე-ღამის განმავლობაში 4-ჯერ. თუ თავდამსხმელები იმარჯვებენ, მაშინ ფორტის თავზე აფრიალდება კლანის დროშა და გარემოცვა წყდება. გარემოცვა იწყება 1 საათის შემდეგ რაც მასზე დარეგისტრირდება პირველი კლანი.
გარემოცვაზე რეგისტრაცია
ნებისმიერი კლანი რომლის დონე არის 4-ზე მეტი შეუძლია ჩაეწეროს ფორტის გარემოცვაზე სპეციალურ NPC-სთან, რომელიც იმყოფება ფორტის მახლობლად.
კლანი რომელიც დარეგისტრირდება პირველი, ვალდებულია გადაიხადოს შესატანი - 250 000 ადენის ოდენობით. ყველა დანარჩენი კლანები რომლებიც რეგისტრირდებიან გარემოცვაზე გადასახადს არ იხდიან.
მას შემდეგ, როცა დარეგისტრირდება პირველი კლანი, დანარჩენ კლანებს აქვთ 50 წუთი იმისთვის, რომ შეურთდენ აღნიშნულ გარემოცვას. ამ დროის განმავლობაში შესაძლებელია რეგისტრაციის გაუქმება.
50 წუთის შემდეგ რეგისტრაციის NPC ქრება და იწყება 10 წუთიანი მოსამზადებელი პერიოდი გარემოცვისათვის. თუ ფორტი ეკუთვნის კლანს, იგი ავტომატურად ხდება მისი დამცველი და ვალდებულია მოიგერიოს თავდამსხმელების შეტევები.
გარემოცვის დაწყება
მთელი ტერიტორია, რომელზეც მიმდინარეობს გარემოცვა, ხდება ბრძოლის ველად. კლანს რომელიც დარეგისტრირებულია გარემოცვაზე შეუძლია დააყენოს დროშა. ბრძოლის დაწყებისას ფორტის ყველა შესასვლელი იკეტება და შიდა ტერიტორიაზე ჩნდებიან მცველები. თუ ფორტს მართავს რომელიმე კლანი, მაშინ მცველების ძალა და რაოდენობა დამოკიდებულია იმაზე თუ რომელი დონის დამცავი უნარი გააჩნია აღნიშნულ ფორტს.
გარემოცვა
ფორტის ტერიტორიაზე განლაგებულია რამოდენიმე ყაზარმა (დამოკიდებულია ფორტის სიდიდეზე). ხუთ ყაზარმიანი ფორტი მოიცავს შემდეგ ობიექტებს: ოფიცრების ყაზარმა, მართვის ოთახი, მსროლელების, ქვეითი მცველების და მომარეგების ყაზარმებს. ფორტის მთავარი შენობა ყოველთვის ცენტრში მდებარეობს.
თუ ყველა კაზარმა დაპყრობილია 10 წუთის განმავლობაში ცენტრალური შენობის კარები ავტომატურად იღება. იმისათვის, რომ დაიპყროთ ყაზარმა უნდა მოკლათ ოფიცერი. თავდამსხმელ კლანებს შეუძლიათ გამოიყენონ ბალისტის ყუმბარები, რათა გაანადგურონ ფორტის შიგნით მდებარე ბალისტა რაც დამატებით რეპუტაციის ქულებს მოუპოვებს კლანს. თუ მოთამაშეები ვერ ეტევიან 10 წუთიან პერიოდში (დროის ათვლა იწყება პირველი ყაზარმის დაპყრობის შემდეგ), მოხდება ყველა ყაზარმის ოფიცრის ხელახალი რესპაუნი და კლანებს მოუწევთ მათი თავიდან განადგურება. თუ მოთამაშეები ეტევიან გამოყოფილი დროის ლიმიტში, გაიხსნება ცენტრალური შენობის კარები სადაც ინახება ფორტის დროშა. როდესაც მოთამაშე ხელში აიღებს ფორტის დროშას (სულ 3 ცალი დროშაა) მისი გადაადგილების სიჩქარე მცირდება და ბრძოლისუნარიანობა კლებულობს. დროშიან მოთამაშეს უჩნდება დამატებითი უნარი რომელიც უნდა გამოიყენოს ცენტრალური შენობის თავზე დროშის სადებში მოსათავსებლად. ამ შემთხვევაში კლანი იმარჯვებს და ხდება ფორტის მფლობელი. როგორც კი ფორტი იქნება დაპყრობილი გაჩნდება სპეციალური NPC რომელიდანაც იმართება ტერიტორია. მედროშის სიკვდილისას დროშა ავტომატურად ბრუნდება საწყის ადგილზე.
როგორც კი კლანი ეუფლება ტერიტორიულ ფორტს, მას შეუძლია დაამყაროს პოლიტიკური კავშირები კლანთან რომელიც ფლობს ამ ტერიტორიის ციხესიმაგრეს, ან გამოაცხადოს თავისი დამოუკიდებლობა.
სასაზღვრო ფორტებს, არ აქვთ შესაძლებლობა დაამყარონ პოლიტიკური კავშირი ციხესიმაგრესთან, ისინი ყოველთვის დამოუკიდებლები არიან.
ფორტის მართვის ოთახი
ფორტის დაპყრობისას გასათვალისწინებელია დამატებით კიდევ ერთი პუნქტი - მართვის ოთახში კვების გამორთვა.
რეზერვული კვების ყველა სისტემის გამორთვა ხდება შემდეგნაირად, მართვის ოთახის გვერძე პერსონაჟს რომელსაც აქვს საკონტროლო გამომრთველების რუქა, შუძლია გახსნას მართვის პანელი. ამ რუქის შოვნა სესაძლებელია ჯუჯების არტილერიის სერჟანტებთან, რომლებიც იმყოფებიან მართვის ოთახის გარშემო. რეზერვული კვების ენერგიის გამორთვის მცდელობა უნდა განხორციელდეს მაშინ, როცა სისტემის სტაბილურობა ძალიან დაბალია. მხოლოდ პერსონაჟებს, რომლებსაც აქვთ პროფესია ”მასტერი” ან ”მჭედელი” შეუძლიათ გამორთონ რეზერვული კვების წყარო. იმისათვის, რომ მოიპოვოთ კონტროლი უნდა შეიყვანოთ სამნიშნა კოდი. პაროლის შეყვანა შეუძლია ნებისმიერ კლასს, მაგრამ ”მასტერს” ან ”მჭედელს” ამის გაკეთება უფრო გაუადვილდებათ. თუ კოდი იქნება არასწორედ შეყვანილი, გარკვეული დროით მოხდება პულტის ბლოკირება. როგორც კი სარეზერვო კვების ყველა სისტემა იქნება გამორთული — შეწყდება კვების მიწოდება მართვის ოთახში. ამის შემდეგ კლანმა უნდა დაამარცხოს ყველა ოფიცერი და დააყენოს ბრძოლის ალამი.
ფორტის მდგომარეობა
ფორტის აღებიდან 1 საათის განმავლობაში ფორტი ინარჩუნებს ნეიტრალურ სტატუსს. თუ ამ დროის მანძილზე კლანის ლიდერი არ დაამყარებს კავშირს ტერიტორიის ციხესიმაგრესთან ფორტი ავტომატურად გახდება დამოუკიდებელი. ამ შემთხვევაში კლანი რომელიც ფლობს ციხესიმაგრეს ამ ტერიტორიაზე, იძენს უფლებას ამ ფორტის გარემოცვის რეგისტრაციაზე.
დამოუკიდებელ ფორტებს არ შეუძლიათ გააძლიერონ თავიანთი მცველები.
ტერიტორიის ციხესიმაგრესთან კავშირის დასამყარებლად საჭიროა ფორტის მფლობელმა კლანმა დადოს ერთგულების ფიცი ციხესიმაგრის ლორდთან და აიღოს ვალდებულება გადაუხადოს ყოველ 6 საათში ერთხელ გადასახადი. აღნიშნული გადასახადი ავტომატურად ამოიღება კლანის ხაზინიდან.
თუ ხაზიანაში არ არის საკმარისი რაოდენობის თანხა, ფორტი ავტომატურად გადადის დამოუკიდებელი ფორტის მდგომარეობაში. ციხესიმაგრის მფარველობა ფორტს ანიჭებს მართველობის ყველა საშუალებას, მაგრამ ართმევს მიწისქვეშეთის* გამოყენების უფლებას. ციხესიმაგრე, რომელიც ამყარებს კონტრაქტს ფორტთან, ვალდებულებას იღებს მოამარაგოს იგი სპეციალური ნივთებით, რომლის შეძენა შესაძლებელია ოფიცერთან. ნივთების დონე მატულობს ყოველ 6 საათში.
ციხესიმაგრის მფლობელ კლანს აკლდება რეპუტაციის 2 ქულა ფორტისათვის ნივთების გაგზავნისას.
უპირატესობები რომლებსაც იძლევა ფორტის ფლობა*
თუ ფორტი არის დამოუკიდებელი ციხის ზედამხედველთან შეგიძლიათ აიღოთ სპეციალური დავალება რათა მოხვდეთ ფორტის მიწისქვეშა საპყრობილეში. ამ დავალების შესასრულებლად უნდა დააკომპლექტოთ გუნდი ისეთი წევრებით რომელთაც ყველას აღებული აქ აღნიშნული დავალება.
მიწისქვეშეთში მოხვედრა შესაძლებელი ორი ან მეტი ფართის მონაწილის შემადგენლობით, მიწისქვეშეთში მოხვედრის მოთხოვნა უნდა გააკეთოს ფართის ლიდერმა, რომელიც უნდა იყოს ფორტის მფლობელი კლანის ლიდერი. ფორტის მიწისქვეშეთში შესვლა შესაძლებელია 4 საათში ერთხელ და იქ ყოფნის უფლება აქვს მხოლოდ ერთ ფართს. თუ პერსონაჟი გავიდა თამაშიდან ინსტანციაში ყოფნის დროს, შემდეგი შემოსვლისას იგი გაჩნდება ფორტის ტერიტორიაზე. რეიდ-ბოსები რომლებიც იმყოფებიან მიწისქვეშეთში, ქრებიან 10 წუთის შემდეგ რაც ინსტანციაში შევა ფართი, იმ პირობით, რომ მათზე არ მოხდა თავდასხმა. თუ ამ ინსტანციის რეიდ-ბოსები იქნებიან დამარცხებულნი, ფართი რომელმაც ისინი დახოცა ჯილდოვდება მიწისქვეშეთის ლიდერის ორდენით, რომლის გადაცვლა შემდგომში შესაძლებელია
Knight's Epaulette-ში
ჯილდოები
ფორტის წარმატებით დაპყრობის შემთხვევაში კლანი იღებს 200 რეპუტაციის ქულას. ფორტის დაკარგვა კლანის რეპუტაციაზე არანაირად არ მოქმედებს. როგორც კი კლანი დაიპყრობს ფორტს, მისი რეპუტაციის ქულები დაიწყებს ზრდას ყოველი 6 საათის ინტერვალით. დამატებითი შეგიძლიათ შეიძინოთ
Blood Oath მომარაგების ოფიცერთან. ფორტის გარემოცვის განმავლობაში
Knight's Epaulette შეძენა შესაძლებელია მცველ NPC-სთან ან ოფიცერ NPC-სთან.
Blood Alliance,
Blood Oath და
Knight's Epaulette გადაცვლა კლანის რეპუტაციის ქულებზე შესაძლებელია კლანის NPC-სთანაც.
ზემდეგი
ნივთები რომელიც აქტიურდება ზემდეგთან
გაძლიერების დონე
| მცველები
| რ-ბა
| ღირებულება
|
1 დონე |
მცველები |
8 |
100,000 ადენა
|
ჯუჯების არტილერია | 15 | 100,000ადენა |
2 დონე |
მსროლელები |
10
| 100,000ადენა |
მაგები |
10
|
მკურნალები |
5
|
დაცვის კაპიტანი
დაცვის კაპიტანთან აქტიურდება ფორტის დაცვის მექანიზმები თუ ფორტს აქვს დამყარებული კავშირი ტერიტორიის ციხესიმაგრესთან
დონე
|
რამდენით იზრდება
|
რა ძლიერდება
|
ღირებულება
|
1 დონე |
ძლიერდება 120%-ით |
ფიზიკური შეტევა და ფიზიკური დაცვა |
100,000 ადენა
|
2 დონე |
ძლიერდება 150%-ით | ფიზიკური შეტევა და ფიზიკური დაცვა |
150,000 ადენა
|
ოფიცერი
ფორტის ოფიცერისგან მიღებული ნივთების მაქსიმალური დონე არის 6. ნივთებს შეძენისას დონე ჩამოდის ისევ საწყის მაჩვენებელზე.
დონე |
საგნები |
1 დონე |
Silk Shirt |
Blessed Scroll of Escape: Fortress |
Knight's Epaulette |
2 დონე |
Iron Bracelet |
Blessed Scroll of Escape: Fortres |
Knight's Epaulette |
3 დონე |
Thin Leather Shirt |
Blessed Scroll of Escape: Fortres |
Knight's Epaulette |
4 დონე |
Thin Leather Shirt |
Blessed Scroll of Escape: Fortres |
Knight's Epaulette |
5 დონე |
Bronze Bracelet |
Blessed Scroll of Escape: Fortres |
Knight's Epaulette |
6 დონე |
Bronze Bracelet |
Blessed Scroll of Escape: Fortres |
Knight's Epaulette |
კაპიტანი
კაპიტანთან შესაძლებელია შეიძინოთ თილისმები, პერანგები, სამაჯურები და სხვადასხვა უნარები.
ტიპი
|
დასახელება
|
ღირებულება
|
ეპოლეტები |
ადენა
|
საგნები
|
Human Circlet | Knight's Epaulette — 480 | 720,000 ადენა
|
Elf Circlet | Knight's Epaulette — 480 | 720,000 ადენა
|
Dark Elf Circlet | Knight's Epaulette — 480 | 720,000 ადენა
|
Orc Circlet | Knight's Epaulette — 480 | 720,000 ადენა
|
Dwarf Circlet | Knight's Epaulette — 480 | 720,000 ადენა
|
Kamael Circlet | Knight's Epaulette — 480 | 720,000 ადენა
|
Agathion Seal Bracelet - Fortress | - | 5,000,000 ადენა
|
Scroll of Escape: Fortress | - | 500 ადენა
|
Food for Wyvern | - | 300 ადენა
|
Blessed Scroll of Escape: Fortress | - | 200,000 ადენა
|
სამაჯურები
|
Iron Bracelet | Knight's Epaulette — 216 | -
|
Bronze Bracelet | Knight's Epaulette — 480 | -
|
Steel Bracelet | Knight's Epaulette — 1144 | -
|
Mithril Bracelet | Knight's Epaulette — 3556 | -
|
პერანგები
|
Silk Shirt | Knight's Epaulette — 80 | -
|
Striped Silk Shirt | Knight's Epaulette — 180 | -
|
Thin Leather Shirt | Knight's Epaulette — 260 | -
|
Thin Striped Leather Shirt | Knight's Epaulette — 260 | -
|
Scale Shirt | Knight's Epaulette — 588 | -
|
Striped Scale Shirt | Knight's Epaulette — 880 | -
|
Mithril Shirt | Knight's Epaulette — 1800 | -
|
Striped Mithril Shirt | Knight's Epaulette — 2540 | -
|
თილისმები |
ალბათობით |
Knight's Epaulette — 10 | -
|
ამავე კაპიტანთან შესაძლებელია პერანგების გაძლერება:
პერანგები |
ბონუსი
|
ღირებულება
|
Silk Shirt | უმატებს HP (+118) | Knight's Epaulette — 120
|
უმატებს MP (+51) | Knight's Epaulette — 120
|
უმატებს CP (+354) | Knight's Epaulette — 60
|
Striped Silk Shirt | უმატებს HP (+135) | Knight's Epaulette — 140
|
უმატებს MP (+66) | Knight's Epaulette — 140
|
უმატებს CP (+405) | Knight's Epaulette — 70
|
Thin Leather Shirt | უმატებს HP (+147) | Knight's Epaulette — 180
|
უმატებს MP (+72) | Knight's Epaulette — 180
|
უმატებს CP (+441) | Knight's Epaulette — 90
|
Thin Striped Leather Shirt | უმატებს HP (+160) | Knight's Epaulette — 210
|
უმატებს MP (+78) | Knight's Epaulette — 210
|
უმატებს CP (+480) | Knight's Epaulette — 105
|
Scale Shirt | უმატებს HP (+172) | Knight's Epaulette — 240
|
უმატებს MP (+85) | Knight's Epaulette — 240
|
უმატებს CP (+516) | Knight's Epaulette — 120
|
Striped Scale Shirt | უმატებს HP (+186) | Knight's Epaulette — 310
|
უმატებს MP (+92) | Knight's Epaulette — 310
|
უმატებს CP (+564) | Knight's Epaulette — 155
|
Mithril Shirt | უმატებს HP (+224) | Knight's Epaulette — 500
|
უმატებს MP (+111) | Knight's Epaulette — 500
|
უმატებს CP (+672) | Knight's Epaulette — 250
|
Striped Mithril Shirt | უმატებს HP (+246) | Knight's Epaulette — 550
|
უმატებს MP (+122) | Knight's Epaulette — 550
|
უმატებს CP (+744) | Knight's Epaulette — 225
|
ფორტების ეფექტები
კლანს რომლის მფლობელობაშიც არის ფორტი ავტომატურად ეძლევა განსაკუთრებული ეფექტები. ეფექტები მოქმედებს კლანის ყველა წევრზე აკადემიის ჩათვლით. ფორტის დაკარგვის შემთხვევაში კლანი კარგავს ყველა ეფექტს.
|
უნარი |
ტიპი |
ფორტი |
ეფექტი |
|
Residence Agility |
პასიური |
Hive Fortress Hunter's Fortress |
The evasion of clan members in residence increases by 4 |
|
Residence Body |
პასიური |
Archaic Fortress Monastic Fortress Shanty Fortress |
The Max HP of clan members in residence increases by 222. |
|
Residence Clarity |
პასიური |
Aaru Fortress Valley Fortress |
The MP recovery bonus of clan members in residence increases by 0.47. |
|
Residence Death Fortune |
პასიური |
Borderland Fortress Cloud Mountain Fortress Western Fortress |
When a clan member within the residence is killed by PK/ordinary monster, the Exp. points consumption rate and the probability of incurring a death after-effect are decreased. |
|
Residence Empower |
პასიური |
Aantharas' Fortress Bayou Fortress |
The M. Atk. of clan members in residence increases by 40.4. |
|
Residence Fortitude |
პასიური |
Cloud Mountain Fortress Valley Fortress |
Resistance to stun attacks of clan members in residence increases by 10. |
|
Residence Freedom |
პასიური |
Floran Fortress Ivory Fortress |
Resistance to hold attacks of clan members in residence increases by 10. |
|
Residence Guidance |
პასიური |
Floran Fortress Swamp Fortress |
The accuracy of clan members in residence increases by 4. |
|
Residence Health |
პასიური |
Monastic Fortress Narsell Fortress |
The HP recovery bonus of clan members in residence increases by 1.09. |
|
Residence Magic Barrier |
პასიური |
Dragonspine Fortress White Sands Fortress |
The M. Def. of clan members in residence increases by 44. |
|
Residence Might |
პასიური |
Bayou Fortress Hunter's Fortress |
The P. Atk. of clan members in residence increases by 34.6. |
|
Residence Moral |
პასიური |
Demon Fortress Ivory Fortress |
The CP recovery bonus of clan members in residence increases by 1.09. |
|
Residence Movement |
პასიური |
Tanor Fortress |
The movement speed of clan members in residence increases by 6. |
|
Residence Resist Lava |
პასიური |
Hive Fortress Tanor Fortress |
Resistance to fire and earth attacks of clan members in residence increases by 10. |
|
Residence Resist Typhoon |
პასიური |
Dragonspine Fortress Southern Fortress |
Resistance to water and wind attacks of clan members in residence increases by 10. |
|
Residence Shield |
პასიური |
Swamp Fortress Western Fortress |
The P. Def. of clan members in residence increases by 54.7. |
|
Residence Shield Block |
პასიური |
Southern Fortress Western Fortress |
The shield defense rate of clan members in residence increases by 54.7. |
|
Residence Shield Defense |
პასიური |
Aantharas' Fortress Shanty Fortress |
The shield P. Def. of clan members in residence increases by 225. |
|
Residence Soul |
პასიური |
Aaru Fortress White Sands Fortress |
The Max MP of clan members in residence increases by 168. |
|
Residence Spirit |
პასიური |
Borderland Fortress Demon Fortress |
The Max CP of clan members in residence increases by 444. |
|
Residence Vigilance |
პასიური |
Archaic Fortress Narsell Fortress |
Resistance to sleep attacks of clan members in residence increases by 10. |
საისამოვნო გართობას გისურვებთ ყველას!