ტურნირში მონაწილეობა შეუძლია ნებისმიერ მოთამაშეს. იმისათვის რომ მოხვდეთ შეჯიბრებაზე, აუცილებელია შეკრიბოთ ცხრა მსურველი და შექმნათ გუნდი. გუნდის წევრების ფორმირება უნდა მოხდეს ქვემოთ მოყვანილი კლასების მიხედვით განსაზღვრული რაოდენობის პროფესიის მოთამაშეებისაგან:
გუნდის პირველი წევრი უნდა აირჩეს პროფესიებიდან:
Dark Avenger / Hell Knight
Paladin / Phoenix Knight
Temple Knight / Eva’s Templar
Shillien Knight / Shillien Templar
გუნდის მეორე და მესამე წევრი უნდა აირჩეს პროფესიებიდან:
Phantom Ranger / Ghost Sentinel
Silver Ranger / Moonlight Sentinel
Hawkeye / Sagittarius
Abyss Walker / Ghost Hunter
Treasure Hunter / Adventurer
Plains Walker / Wind Rider
Spellhowler / Storm Screamer
Spellsinger / Mystic Muse
Sorcerer / Archmage
გუნდის მეოთხე წევრი უნდა აირჩეს პროფესიებიდან:
Warsmith / Maestro
Bounty Hunter / Fortune Seeker
Destroyer / Titan
Gladiator / Duelist
Tyrant / Grand Khavatari
Warlord / Dreadnought
გუნდის მეხუთე წევრი უნდა აირჩეს პროფესიებიდან:
Berseker / Doombringer
Arbalester / Trickster
Soul Breaker / Soul Hound
გუნდის მეექვსე წევრი უნდა აირჩეს პროფესიებიდან:
Warlock / Arcana Lord
Phantom Summoner / Spectral Master
Elemental Summoner / Elemental Master
Necromancer / Soul Taker
გუნდის მეშვიდე და მერვე წევრი უნდა აირჩეს პროფესიებიდან:
Bladedancer / Spectral Dancer
Swordsinger / Sword Muse
Warcryer / Doomcryer
Prophet / Hierophant
Overlord / Dominator
გუნდის მეცხრე წევრი უნდა აირჩეს პროფესიებიდან:
Shillien Elder / Shillien Saint
Elven Elder / Eva’s Saint
Bishop / Cardinal
- ტურნირზე ნებადართულია იყოლიოთ 1-დან 6-მდე სათადარიგო გუნდის წევრი ისე რომ მათი შეცვლისას დაცული იყოს პროფესიების პირობა.
ტურნირზე რეგისტრაცია
რეგისტრაცია იწყება 14 დეკემბერს და დამთავრდება 8(ან ბევრი მსურველის შემთხვევაში 12) გუნდის განაცხადის შემოტანისთანავე.
რეგისტრაციის დამთავრებისას გამოქვეყნდება მონაწილე გუნდების ტურნირის ცხრილი და შეჯიბრების დრო.
რეგისტრაციის დამთავრებისას ინფორმაციის გაცვლის მიზნით მოხდება დარეგისტრირებული გუნდების ლიდერებთან შეხვედრა. ასევე შეხვედრისას ჩატარდება კენჭისყრა და დადგინდება შეხვედრების გრაფიკი.
დათქმულ დროს სრული შემადგენლობით (9 ძირითადი წევრი) არ გამოცხადების შემთხვევაში გუნდს ავტომატურად ენიჭება დამარცხება სამივე რაუნდში.
რეგისტრაციისათვის აუცილებელია გუნდის ლიდერს შესაბამისი სერვერის საინფორმაციო სისტემაში თავისი ექაუნტის ბალანსზე ედოს 100 (ასი) ლარი. რეგისტრაციის წამრატებით გავლისას ეს თანხა ჩამოიჭრილი იქნება ანგარიშიდან როგორც მონაწილეობის საფასური.
ლიდერის მიერ განაცხადის გამოგზავნა ნიშნავს რომ ჯგუფის ყველა წევრს სურს მონაწილეობა მიიღოს ტურნირზე და ეთანხმება ტურნირის წესებს.
ტურნირი ჩატარდება ევენტ სერვერზე. რეგისტრაციის დამთავრებისას ევენტ სერვერზე, სარეგისტრაციო ფორმის შესაბამისად შეიქმნება ახალი, 80 ლეველის, არა Nobles პერსონაჟები. თვითოეული პერსონაჟს მიენიჭება პროფესიის შესაბამისი უნარები და გაერთიანდება გუნდის სახელის შესაბამის კლანში.
ევენტ სერვერზე სხვა ჩარების რეგისტრაცია ან ტურნირზე დასწრება დაუშვებელია.
საგნები და სკილები
ევენტ სერვერზე კოლიზეუმის არენის მოსაცდელში დადგება სპეციალური მენეჯერი სადაც მონაწილეები შეძლებენ შეიძინონ და აღჭურვონ საკუთარი პერსონაჟები სასრუველი იარაღით, აბჯრის სეტებით,ბიჟუტერიის სეტებით (მათ შორის RB ბიჟუტერიაც), სტანდარული სვირინგებით და ბრძოლისათვის საჭირო დამხმარე საგნებით.
Gladiator / Duelist / Bladedancer / Spectral Dancer პროფესიის პერსონაჟებს მიეცემათ +4-ზე გალესილი Tallum Blade*Dark Legion's. ამ იარაღის გადატანა სხვა პერსონაჟებზე აიკრძალება.
Necromancer-ებს მიეცემათ საშუალება ბრძოლის წინ გამოიყვანონ summon მობის გვამიდან.
ტურნირი
თვითოეული ტურნირი შედგება 3 რაუნდისაგან. ტურნირის დაწყების წინ გუნდის ლიდერი შეარჩევს ძირითად 9 წევრს რომლებიც იბრძოლებენ სამივე რაუნდში. ტურნირის მსვლელობისას ძირითადი წევრების სათადარიგოებით შეცვლა აკრძალულია.
9 vs. 9 (Full Team) – ორივე გუნდი იბრძოლებს სრული შემადგენლობით. გუნდი რომელიც დაამარცხებს მოწინააღმდეგის ყველა წევს ჩაითვლება რაუნდში გამარჟვებულად.
3 vs. 3 (Survivor) – თვითოეული გუნდი დაიყოფა სამ-სამ ჯგუფად. არენაზე შევა პირველი სამეული. როდესაც ერთ-ერთი გუნდის სამეული დაეცემა იგი აგზავნის არენაზე მეორე სამეულს. მოგებულად ჩაითვლება ის გუნდი ვინც გაანადგურებს მოწინააღმდეგის ცხრავე წევრს.
1 vs. 1 (5 Man Survivor) – თვითოეულ გუნდს გამოყავს ხუთი წევრი რომლებსიც სათითაოდ შედიან არენაზე. მოგებულად ჩაითვლება ის გუნდი რომელიც დაამარცხებს მოწინააღმდეგის ხუთივე წევრს.
საბოლოოდ ტურნირში გამარჯვებილი იქნება ის გუნდი რომელიც სამივე რაუნდიდან ორს მაინც მოიგებს. მოგებული გუნდი გადავა შემდეგ დივიზიონში.
პრიზები
პირველ ადგილზე გასული გუნდის ძირითადი ცხრა წევრი მიიღებს:
სახელის ოქროსფერ შეფერილობას (წინა წლის ტურნირში გამარჯვებულებს ოქროსფერი შეფერილობა მოეხსნებათ)
მთავარი პროფესიის შესაბამად: Dynasty აბჯარის სეტს, Dynasty ბიჟუტერიის სეტს და Dynasty იარაღს.
მეორე ადგილზე გასული გუნდის ძირითადი 9 წევრი მიიღებს:
ან იარაღზე დამატებით +1 გარანტირებული ენჩანტის დადებას , ან აბჯარის სეტის სათითაო კომპონენტებზეზე დამატებით +1 გარანტირებული ენჩანტის დადებას , ან ბიჟუტერის სეტის სათითაო კომპონენტებზეზე დამატებით +1 გარანტირებული ენჩანტის დადებას (RB ბიჟუტერია სეტში არ გათვალისწინდება)
გისურვებთ საისამოვნო გართობას სერვერზე!
Hellbound-ის კუნძული10-დეკ-2009
გაიხსნა Hellbound-ის კუნძული. ტექნიკური თვალსაზრისით ტერიტორია წარმოადგენს მრავალ ზონიან დილეგების არეს რომლებიც იხსნება ერთმანეთის თანმიმდევრობით. ყოველი ზონის გასახსნელად მთელი სერვერის მოთამაშეებმა უნდა მოაგროვონ ქულები ან შეასრულონ გარკვეული პირობა. ყველა ეტაპის გასავლელად მოგიწევთ დიდი ძალისხმევა და მონდომება რადგან კუნძულზე აუტანელი სიცხე და საშინლად ძლიერი მონსტრებია.
ჯოჯოხეთის გასაყარის, იგივე Hellbound-ის კუნძულის ისტორია დაკავშირებულია დემონ Beleth-თან რომელიც თავის მიმდევრებთან ერთად გაიქცა სპილოს ძვლის კოშკიდან (Ivory Tower).
Hellbound-ის კუნძული მაშინ დასახლებული იყო ადგილობრივი, მაღალ განვითარებული კულტურის მოსახლეობით. Beleth-მა დაამარცხა ორაკულის წინასწარმეტყველი ჰანიბალი და იძულებით დაიმორჩილა მკვიდრი მოსახლეობა.
ამ ხნის განმავლობაში, ფაქტიურად მონობასა და ტერორის ქვეშ მყოფი კუნძულის მაცხოვრებლები თავისი ძალებით ცდილობდნენ წინააღმდეგობის გაწევას დემონისათვის რომლემაც გაანადგურა კუნძულის რესურსები. სწორედ მათი ნდობის და მათთან ერთად Beleth-ის წინააღმდეგ ბრძოლისათვის მოგეცემათ საშუალება გაიაროთ კუნძულის ყველა ზონა, მოიპოვოთ S80 დონის აღჭურვილობა, ახალი RB ბიჯუტერია, 85 დონის უნარების სასწავლო წიგნები, ტრანსფორმაციები და რაც მთავარია გაატაროთ ვირტუალურ სამყაროში საინტერესო დრო.
Hellbound-ის კუნძულზე მოსახვედრი ქვესტი
დავალება იწყება NPC სახელად Casian-თან, რომელიც მდებარეობს Ant Nest ტერიტორიასთან ახლოს. ვესაუბრებით მას და ვიღებთ დავალებას Path to Hellbound.
Casian გაგვაგზავნის ქალაქ Heine-ში. აქ, მთავარ მოედანზე, ვპოულობთ NPC სახელად Galate.
მასთან გასაუბრების შემდეგ ვბრუნდებით ისევ Casian-თან და ვესაუბრებით მას. იგი კვლავ გვაგზავნის Galate-სთან.
ამის შემდეგ მთავარ მოედანზე ვპოულობთ მწვანე ფერის კრისტალს Warpgate, რომელსაც გადავყევართ კუნძულზე (Enter Hellboun Island).
გახსოვდეთ: Hellbound-ის კუნძული არ ჩანს სამყაროს რუქაზე. კუნძულზე ვერ იხმართ მინი რუქას.
Hellbound-ის კუნძულის პირველი ზონა
Hellbound-ის კუნძულის პირველი ზონის გახსნა იწყება როცა პირველი მოთამაშე დადგავს კუნძულზე ფეხს. კუნძულზე აუტანელი სიცხეა, რომელიც მუდმივად გიმცირებთ სიცოცხლის ძალებს და დღის განმავლობაში იქ გაჩერება სახიფათოა. Beleth-ის დემონები საკმაოდ მაღალი დონის, გამოცდილი და ძალზედ აგრესიულები არიან.
ძირითადი ამოცანაა მოიპოვოთ ადგილობრივი მოსახლეობის,(Subjugated Native, Charmesd Native, Quarry Slaves) ნდობა და გაზარდოთ მისი ხარისხი. დასაწყისისთვის აუცილებელია ინადიროთ Junior Summoner, Junior Watchman, Blind Hustsman, Blind Watchman რომელთა მოკვლა მატებს ნდობის 1 ქულას. თავის ძალებში დარწმუნებულ მოთამაშეებს შეუძლიათ გაილაშქრონ შედარებით ძლიერ მონსტრებზე: Arcane Guardian, Arcane Scout, Arcane Watchman რომლებიც მატებს 3 ქულას.
არ მოკლათ მკვიდრი მოსახლე მობები! ყოველი მოკლული Native ამცირებს ნდობის ქულებს 10-ით. ქულების მოპოვებსთან ერთად თითოეული პერსონაჟი იღებს Darion Badges-ებს, რომლების დაგჭირდებათ Hellbound-ის შემდგომ სტადიაში.
მეორე ზონა გაიხსნება როდესაც მოთამაშეების ნდობის ქულების ჯამი მიაღწევს 300 000. ზონის გახსნა დაანონსდება თამაშში. როგორც კი ეს მოხდება მივდივართ Hidden oasis ვეძებთ NPC სახელად Falk, რომლთანაც 20 ცალი Darion Badges საფასურად მივიღებთ Standard Caravan Certificate.
სასიამოვნო გართობას გისურვებთ!
განახლება სერვერებზე04-დეკ-2009
დამატებულია: ჰელბაუნდის კუნძულის ზონები:
■ ზონიდან ზონაში გადასასვლელი ბარიერები
■ საერთო რეიტინგი და ნდობის ქულები
■ უარყოფითი ქულების დათვლის სისტემა
■ დარიონის ნიშნის მოპოვება და ჩაბარება (Darion's Badge)
■ ქარავანის სეტიფიკატიკატების მოპოვება (Caravan Certificates)
■ ტრანსფორმაცია ბინადარ მოსახლედ (Native Transformation)
■ სპეციალური საგნები (Native Helmet, Native Tunic, Native Pants, Holy Water...)
დამატებულია: ინსტანსები (ტესტი):
■ ახალი ზონა Coral Garden;
■ განახლებულია მობების ინტელექტი და ლოგიკა (Dark WaterDragon, Fafurion Kindred...);
დამატებულია: ატრიბუტების სისტემა;
დამატებულია: ღამით თევზაობა (ტესტი):
■ 30-მდე ახალი სახეობის თევზი (wide, swift, ....)
■ ახალი ანკესები და სატყუარა
■ ახალი რესურსები
დაშვებულია S80 დონის საჭურველის მოპოვება:
■ დინასტიის იარაღები (Dynasty Weapon)
■ დინასტიის აბჯარი (Dynasty Armor)
■ იკარუსის იარაღები (Icarus Weapon)
<
Allows use of Residential Skills: Residence Health, Residence Guidance, Residence Fortitude
Circlet of Dion Torchlight Circlet
Allows use of Residential Skills: Residence Spirit, Residence Shield, Residence Movement
Circlet of Giran Cross Circlet
Allows use of Residential Skills: Residence Soul, Residence Agility, Residence Death Fortune
Circlet of Oren Tower Circlet
Allows use of Residential Skills: Residence Body, Residence Empower, Residence Resist Lava
Circlet of Aden Lion Circlet
Allows use of Residential Skills: Residence Might, Residence Vigilance, Residence Shield Block
Circlet of Innadril Daffodil Circlet
Allows use of Residential Skills: Residence Clarity, Residence Magic Barrier, Residence Freedom
Circlet of Goddard Shield Circlet
Allows use of Residential Skills: Residence Body, Residence Moral, Residence Shield
Circlet of Rune Rose Circlet
Allows use of Residential Skills: Residence Health, Residence Magic Barrier, Residence Resist Typhoon
Circlet of Schuttgart Hammer and Torch Circlet
Allows use of Residential Skills: Residence Death Fortune, Residence Guidance, Residence Soul
ცვლილებები თამაშის მექანიკაში
■ მოხსნილია შეზღუდვა: საბრძოლო ზონაში მოთამაშეს შეუძლია გადასვლა
■ მოხსნილია შეზღუდვა: საბრძოლო მდგომარეობაში მოთამაშეს შეუძლია გადასვლა
■ დაწესებულია შეზღუდვა: უნარის ჩატარების სისწრაფე (Skill cast speed) ლიმიტი = 1999;
■ დაწესებულია შეზღუდვა: ფიზიკური შეტევის სისწრაფე (physical attack) ლიმიტი = 1500
■ დაწესებულია შეზღუდვა: გადაადგილების სისწრაფე (speed) ლიმიტი = 250
ცვლილებები უნარებში
■ გასწორებულია უნარი: wyvern breath
■ გასწორებულია უნარი: Seeds of ...
■ გასწორებულია უნარი: Ghost Piercing
■ გასწორებულია უნარი: Dodge;
■ გასწორებულია უნარი: Holy Blade, Holy Armor
■ გასწორებულია უნარი: Holy Weapon, Dark Weapon, Dance of Light, Shield Stun
■ გასწორებულია უნარი: Mana Burn, Major Heal, Mana Storm
■ გასწორებულია უნარი: Aappetite for Destruction
■ გასწორებულია უნარი: Sublime of Sacrifice
■ გასწორებულია უნარი: Curse of Life Flow
■ გასწორებულია უნარი: Wind Vortex
■ გასწორებულია უნარი: Shield defense
■ შეცვლილია უნარი: Heroic Valor - შემცირებულია გადატენვის დრო
■ შეცვლილია უნარი: Unlock - გაზრდილია მოქმდების სიშორე
■ შეცვლილია უნარი: Wizard Ability Mana Steal - ძალა და ეფექტი
■ შეცვლილია უნარი: Rush - შემცირებულია გადატენვის დრო
■ შეცვლილია უნარი: Mass Recharge - შემცირებულია გადატენვის დრო
■ შეცვლილია უნარი: Dancing mobs - მოქმედების სიშორე
■ შეცვლილია უნარი: Protection from Darkness - დამატებულია ეფექტი
■ გასწორებულია: თილისმების უნარები
■ გასწორებულია: აუგმენტირებული იარაღის ბონუსები
■ დაშვებულია ახალი უნარის სწავლა: Fatal Strike - რასა ჯუჯები
სხვა ცვლილებები
■ ოლიმპიადაზე აკრძალულია ყველა ტრანსფორმაციის სახე გარდა ფინალური ფორმისა
■ გასწორებულია ტრანსფორმაციაში ყოფნისას მოძრაობის სიჩქარე
■ გასწორებულია Baium-ის ზონაში wyvern-ნით შეღწევის შესაძლებლობა
■ გასწორებულია "The Dark Elven Village" ტელეპორტაციის ფასი
■ დაშვებულია უფასო ტელეპორტაცია 40 და დაბალი ლეველის მქონე პერსონაჟებისათვის
■ დამატებულია ახალი ტელეპორტაციის მიმართულებები
■ გასწორებულია მობები Gremlin მშვიდობიან ზონებში
■ დამატებულია მობი Lahm (S80 ნაწილები და რეცეპტები)
■ გასწორებულია Frozen Labyrinth მონსტრების მოძრაობის ლოგიკა
■ გაზრდილია რეიდ ბოსებზე დებუფის პრიორიტეტი მაღალი ლეველის მოთამაშეებისათვის
■ განახლებულია დროპი დინოზავრების კუნძულზე
■ აკიკრძალა Great Snow Wolf, Snow Fenrir, Red Strider ბინადართა გადაცემა-გაყიდვა
■ გასწორებულია კამაელითათვის გმირის იარაღები, აკრძალულია გადაცემა
■ გასწორებულია Ant Queen ატრიბუტების სტანდარტზე
■ დამატებულია იარაღის ახალი ტიპი და ატრიბუტი: ორმაგი დაშნა
■ გასწორებულია მომდევარი მონსტრები. ისინი ვეღარ გადიან დაბრკოლებებში
ატრიბუტების სისტემა (Elemental Attribute System)03-დეკ-2009
ატრიბუტის ელემენტები და მათ შორის დამოკიდებულება
სულ არსებობს ოთხი სტიქიური (ცეცხლი, წყალი, მიწა, ქარი) და ორი ღვთაებრივი (ბნელი და ნათელი) ატრიბუტი. თვითოეულ ატრიბუტს გააჩნია თავისივე საპირისპირო თვისების მქონე ელემენტი:
Fire Attribute
საპირისპირო მხარე
Water Attribute
Earth Attribute
საპირისპირო მხარე
Wind Attribute
Darkness Attribute
საპირისპირო მხარე
Divinity Attribute
მიყენებული ზიანი დამოკიდებული შემტევ ატრიბუტსა და დამცავ ატრიბუტს შორის სხვაობაზე.
ატრიბუტების ქვების ჩადება საჭურველში
ატრიბუტის ელემენტი შეიძლება მიენიჭოს მხოლოდ S და S80 დონის საჭურველს. გამონაკლისს წარმოადგენს ფარი (Shield) და პერანგი (Shirt).
ატრიბუტის ჩასადებად საჭიროა მოიპოვოთ სპეციალური ქვები. ატრიბუცია ხდება ინვენტარში ქვაზე ორჯერ დაჭერით და სასურველი საჭურველის არჩევით. ატრიბუტის ქვების შოვნა შესაძლებელია Isle of Prayer და Hellbound-ის კუნძულებზე მაღალი დონის მონსტრებთან.
ჩადებისას ქვები აძლევს საჭურველს შესაბამისი ელემენტის ძალას. ატრიბუტის ძალა განისაზღვრება ჩადებული ქვების რაოდენობით და დონით. იარაღში შესაძლებელია მაქსიმუმ 150 ერთეული ატრიბუტის ჩადება. პირველ ჯერზე ჩადებული ქვა იარაღს ანიჭებს 20 ერთეულს, ყოველი შემდგომი 5-ს. იარაღს შესაძლებელია მიენიჭოს მხოლოდ ერთი ტიპის ატრიბუტი, ის რომლის ქვასაც პირველად ჩავდებთ. 150 ერთეული ატრიბუტის მქონე იარაღით მიყენებული ზიანი მიახლოებით ორჯერ მეტია ჩვეულებრივზე.
აბჯარის შემთხვევაში შესაძლებელია სხვადასხვა ელემეტის ჩადება ხელთათმანში, ჩაფხუტში, ფეხსაცმელსა თუ ზედა და ქვედა ტანში. თვითოეული აბჯრის შემადგენელ ნივთში შესაძლებელია მაქსიმუმ 60 ერთეული ატრიბუტის ჩადება. მაგალითად Major Arcana Robe Set შედგება 4 ნაწილისაგან, ამიტომ ჯამში 240 ერთეული არტიბუტის ჩადებაა შესაძლებელი.
იარაღის ატრიბუციისას მატულობს შესაბამისი ელემენტის შეტევის ძალა, ხოლო აბჯარის ატრიბუციისას ხდება საწინააღმდეგო ელემენტის დაცვის ძალის მომატება. მაგალითად: Water Attribute ჩადებისას აბჯარი დაგიცავთ Fire Attribute ელემენტით შეტევისაგან.
არსებობს შანსი იმისი რომ ატრიბუტის ქვა არ ჩაიდოს საჭურველში. გამართლების შემთხვევაში მოიმატებს არჩეული ელემენტის დონე, მარცხის შემთხვევაში საჭურველის არცერთი მაჩვენებელი არ შეიცვლება და არც ატრუბუციის დონე არ მოიკლებს.
მოთამაშის ატრიბუტის ელემენტები ჩანს პერსონაჟის სტატუსის ფანჯარაში (Alt+T).მოთამაშეებს შეუძლიათ გაცვალონ ატრიბუტის ქვები საპირისპირო ელემენტის ქვებში Aden-ის ან Rune ციხე-ქალაქის სპეციალურ მენეჯერთან.
იმისათვის რომ საჭურველში შეცვალოთ უკვე არსებული ატრიბუცია საჭირიოა ჯერ ამოიღოთ მინიჭებული ელემენტი. ატრიბუტის ამოღება შეგიძლიათ იმავე მენეჯერებთან სადაც იცვლება ქვები. მხოლოდ ამის შემდეგაა შესაძლებელი სხვა ტიპის ატრიბუტის ქვის ჩადება.
ატრიბუტის მიქსტურები
Aden-ის ან Rune ციხე-ქალაქის სპეციალურ მენეჯერთან შეგიძლიათ შეიძინოთ ატრიბუტის მიქსტურებიც. არსებობს ექვსი სახის მიქტურა ატრიბუტის ელემენტების შეასაბამისად.
თვითოეული მიქსტურის მოხმარება 10 წუთის განმავლობაში 30 ერთეულით აძლიერებს თავდაცვას კონკრეტული ატრუბიტის ელემენტისაგან. მიქტურების გამოყენება ხდება ინვენტარში ნივთზე ორჯერ დაჭერით.
სავაჭრო ბილეთი03-დეკ-2009
როგორც იცით თამაშის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მხარეა ვაჭრობა და ნივთების შექმნა.
სტანდარტულად, ვაჭრობა-კრაფტის რეჟიმი მოითხოვს მუდმივ კონექციას სერვერთან გაშვებული თამაშის ან ბოტ პროგრამის საშუალებით. თავისთავად ეს გარკვეულ დისკომფორტს ქმნის, ტვირთავს კომპიუტრს, აფერხებს ინტერნეტის კონექციას და დამატებით ტრაფიკს უქმნის სერვერს.
ყველა ამ პრობლემების გათვალისწინებით და სათამაშო პროცესის ხელშესაწყობათ გთავაზობთ სრულიად ახალ სავაჭრო სისტემას - სპეციალურ სავაჭრო ბილეთის: Offline Trade Gemstone რომლის საშუალებითაც შეგეძლებათ დატოვოთ პერსონაჟი ონლაინში კლიენტის გარეშე.
გამოყენება
სავაჭრო ბილეთის შეძენა შესაძლებელია Giran Castle Town-ის Luxury მაღაზიაში.
ნივთის სახელია: Offline Trade Gemstone.
შეიძენთ რა სავაჭრო ბილეთს შეგიძლიათ მოძებნოთ თქვენთვის სასურველი ადგილი, სტანდარტული მოქმედებებით შეიყვანოთ პერსონაჟი გაყიდვის ან კრაფტინგის რეჟიმში და დააჭიროთ ორჯერ ინვენტარში Offline Trade Gemstone-ს. ამდროს მოხდება კონექციის გათიშვა სერვერთან თუმცა პერსონაჟი დარჩება ონლაინში იმ დროით რა რესურსიც ბილეთს გააჩნია.
ერთი ცალი Offline Trade Gemstone გაძლევთ საშუალებას 24 საათის განმავლობაში იყოლიოთ პერსონაჟი ავტომატურ სავაჭრო რეჟიმში. თუ შეძენილი გაქვთ რამოდენიმე ბილეთი მაშინ ერთის რესურსის ამოწურვისას მოხდება გადასვლა მეორეზე ისე რომ პერსონაჟი შეუფერხებლად გააგრძელებს ვაჭრობას.
აღნიშნული სისტემის გამოყენებით შეგძლებთ შეუფერხებლად განახორციელოთ ვაჭრობა-კრაფტი, დაზოგოთ თქვენი კომპიუტერები და ნაკლებათ დატვირთოთ სერვერი.
გულების ევენტი (3 - 15 დეკემბერი)02-დეკ-2009
დოქტორ ქაოსის მიერ გამოგზავნილი კატა ადენისა და ელმორში მზადაა ეთამაშოს ყველა მსურველს ვინც შეაგროვებს დაფანტული გულის ნაწილებს და უხვად დააჯილდოვოს გამარჯვებული
შინაარსი
ევენტის პერიოდში, ყოველდ დღე, საღამოს 23:00-დან დილის 11:00 საათამდე მონსტრებიდან ცვივა 9 განსხვავებული გულის ნაწილი, რომლებისგანაც უნდა ააწყოთ გული და მიიტანოთ ევენტ-მენეჯერთან. კატა შემოგთავაზებთ "თამაშს" და დაგაჯილდოვებთ საჩუქრებით.
თამაში ქვა-მაკრატელი-ქაღალდი
თუ არ გითამაშიათ ეს თამაში - წესები საკმაოდ მარტივია: თქვენ და კატა ირჩევთ შემთხვევით ერთ სიმბოლოს "ქვას", "მაკრატელს" ან "ქაღალდს", ანახებთ ერთმანეთს არჩევანს და ვისი სიმბოლოც ძლიერია - მოგებულიც ისაა: "მაკრატელი ჭრის ქაღალდს", "ქაღალდში იმალება ქვა", "ქვა აფუჭებს მაკრატელს".
შეგიძლიათ ითამაშოთ რამოდენიმე რაუნდი. რაც უფრო მეტ რაუნდს მოიგებთ მით უფრო ძვირფასი იქნება ჯილდოც, მაგრამ თუ ერთი რაუნდი მაინც წააგეთ - დარჩებით ჯილდოს გარეშე. თამაშის შეწყვეტა და პრიზის აღება შეგიძლიათ ნებისმიერ დროს, ან შეგიძლიათ რაუნდი ახლიდან დაიწყოთ
პრიზები
ქვემოთ ნაჩვენებია თუ რა პრიზებს მიიღებთ ყოველ რაუნდში გასვლისას:
1 რაუნდი
10 სხვადასხვა Greater Potions
2 რაუნდი
1 Blessed Scroll of Escape
3 რაუნდი
1 Blessed Scroll of Resurrection
4 რაუნდი
2 Blessed Scroll: Enchant Weapon (B)
5 რაუნდი
4 Blessed Scroll: Enchant Armor (A)
6 რაუნდი
1 Blessed Scroll: Enchant Weapon (A)
7 რაუნდი
3 Blessed Scroll: Enchant Armor (S)
8 რაუნდი
1 Blessed Scroll: Enchant Weapon (S)
ბონუსი
დამატებითი პრიზები
ხელცარიელი არავინ არ დარჩება. ყველა მოთამაშე მიიღებს პრიზს!
ყველა პერსონაჟს რომლებმაც არასწორედ გაიარეს სერტიფიცირება Easy სერვერზე - გადაეტვირთებათ ქვე-კლასებიდან გადმოტანილი უნარები. შემდგომში შეძლებენ ახლიდან გაიარონ სერტიფიცირება და გადმოიტანონ მხოლოდ დასაშვები რაოდენობა უნარებისა.
Lineage II -ის სერვერები03-ნოე-2009
Easy სერვერი
Easy - მაღალ რეიტიანი სერვერი. რეკომენდირბულია მათთვის ვინც არ უთმობს დიდ დროს Lineage II-ს.
აირჩიეთ ეს ოფცია თუ თქვენ გიზიდავთ მოთამაშეებთან შერკინება და თქვენი საბოლოო მიზანი პერსონაჟის მაქსიმალური განვითარებაა.
Hard სერვერი
Hard - დაბალრეიტიანი სერვერი. რეკომენდირებულია მათთვის ვინც საშუალო დროს ახარჯავს Lineage II-ს ან ინაზღაურებს განაცდურ დროს ბოტ-პროგრამის დახმარებით.
აირჩიეთ ეს ოფცია თუ თქვენ გიზიდავთ მონსტრებთან შერკინება, გსურთ მიიღოთ მონაწილეობა კლანთაშორის ბატალიებში და ციხეების გარემოცვაში.
Expert სერვერი
Reborn - საშუალო რეიტიანი სერვერი. რეკომენდირებულია მათთვის ვინც დიდ დროს უთმობს Lineage II-ს.
აირჩეთ ეს ოფცია თუ თქვენ გსურთ სრულად ჩაეფლოთ ვირტუალურ სამყაროს ხაოსში და გაიაროთ რთული გზა უბრალოებიდან განდიდებამდე.
განახლება სერვერებზე29-ოქტ-2009
სერვერებზე ტესტირების რეჟიმი გადადის ბოლო სტადიაში. უახლოეს მომავალში დაანონსდება ძირითად რეჟიმზე გადასვლა.
RB ბიჟუტერიის ახალი მონაცემები
ტიპი
ძველი
ახალი
Earring of Antharas
Resistance to Bleed: +80% Resistance to Stun/Silence: +60%
Resistance to Bleed: +40% Bleed Attack Success Rate: +40% Resistance to Stun/Silence: +30% Stun/Silence Attack Success Rate: +30%
Necklace of Valakas
Resistance to Sleep: +80%
Resistance to Sleep: +40% Sleep Attack Success Rate: +40%
Ring of Baium
Resistance to Poison: +80% Resistance to Hold: +60%
Resistance to Poison: 40% Poison Attack Success Rate: 40% Resistance to Hold: 30% Hold Attack Success Rate: 30%
Zaken's Earring
Resistance to Bleed: +60% Resistance to Shock/Abnormal Mental State: +40%
Resistance to Bleed: +30% Bleed Attack Success Rate: +30% Resistance to Shock/Abnormal Mental State: +20% Shock/Abnormal Mental State Attack Success Rate: 20%
Ring of Queen Ant
Resistance to Poison: +60%
Resistance to Hold: +40%
Resistance to Poison: +30% Poison Attack Success Rate: +30% Resistance to Hold: +20% Hold Attack Success Rate: 20%
Earring of Orfen
Resistance to Bleed: +40%
Resistance to Bleed: 20% Bleed Attack Success Rate: 20%
Ring of Core
Resistance to Poison: +40%
Resistance to Poison: 20% Poison Attack Success Rate: 20%
Frintezza's Necklace
Resistance to Sleep/Paralysis/Shock: 30% Resistance to Poison: 50%
Resistance to Sleep/Paralysis/Shock: 15% Sleep/Paralysis/Shock Attack Success Rate: 15% Resistance to Poison: 25% Poison Attack Success Rate: 25%
სასიამოვნო გართობას გისურვებთ!
განახლება Expert სერვერზე06-ოქტ-2009
• კამაელის ჩარებს შეუძლიათ ოლიმპიადაში მონაწილეობის მიღება.
• კამაელის ჩარებს შეუძლიათ მიიღონ გმირის წოდება.
• გასწორებულია: რეკომენდაციების სისტემა 81 და მაღალი დონის მოთამაშეებისათვის.
• გასწორებულია: ოლიმპიადის არენაზე ტელეპორტაციისას თამაშიდან გათიშული მოთამაშე კარგავდა ქულების უაზროდ დიდ ნაწილს.
• გასწორებულია: ბინადარზე ჯდომისას არ შეიძლებოდა ნივთების გამოყენება SOE, pots და სხვა.
• გასწორებულია: ბინადარზე ჯდომისას მიუხედავად საჭმლის მოხმარებისა გამოდიოდა "შიმშილის" შეტყობინება.
• გასწორებულია: ბინადართან ერთად მოთამაშის ფართიში შესვლისას არ ჩანდა ბინადარის HP/MP მაჩვენებელი.
• გასწორებულია: მოძრაობის და შეტევის ალგორითმი ახლო ბრძოლისას.