მანორობა
პრინციპი ძალიან წააგავს სპოილს. ყოველ ქალაქში დგას 1-2 მანორ მენეჯერი, რომლებთანაც იყიდება თესლები და HARVESTER-ი. მანდვე შეიძლება ნაწარმის (crops) ჩაბარება. (ვარიანტები ნაწარმის დატოვება და შემდგომ სასახლის ლორდისთვის ჩაბარება მიუღებელია).
HARVESTER-ი ღირს ძალიან იაფი (5 000 ადენა) და გამოგადგებათ მთელი თქვენი L2 კარიერის განმავლობაში. თესლები ღირს 100-500 ადენა (და უფრო ძვირი), ფასი არის დამოკიდებული ციხესიმაგრის ლორდის მიერ დაყენებული ფასზე, რომელთანაც არის მიმაგრებული ქალაქი. თვითონ თესლზე არის მიწერილი რა ციხესიმაგრიდან არის და მხოლოდ იმ ქალაქის ტერიტორიებზე შეიძლება მაგ თესლის გამოყენება.
თესლების სახეობები და რაოდენობა არის დამოკიდებლი სასახლეზე:
ა) გლუდიო აკონტროლებს გლუდინის სოფელს, ორკების სოფელს, გნომების სოფელს, გლუდიოს ქალაკს, ვეისტლენდს და ნეიტრალ ზონის მიმდიბარე ტერიტორიებს.
ბ) დიონი აკონტროლებს დიონის ქალაკს, ფლორანის სოფელს, ბიი ჰაივს, ეკსეკუშენ გროუნდს და კრუმის მიმდებარე ტერიტორიებს.
გ) გირანი აკონტროლებს ტანორის, გირან ქალაკის, გირან სასახლის, დეს პასის და ლეარ ოფ ანტარასისტ მიმდებარე ტერიტორიებს.
დ) ორენი აკონტროლებს ორენ ქალაკის, ელფების სოფელის, შავი ელფების სოფლის, ივორი კოშკის, გრასლანდის და სეა ოფ სპორის მიმდებარე ტერიტორიებს.
ე) ინადრილი აკონტროლებს მთელ ჰეინეს კუნძულს, ალიგატორების აილენდის, დევილს ილანდის და ევას ბაღების მიმდებარე ტერიტორიებს
ვ) ადენი აკონტროლებს გარშემო ტერიტორიებს თოვერ ოფ ინსოლენს, ჯიაიანტ კეივს, ცემენტარის, ფორბიდდენ გეიტვეის და ბლეიზინგ სვამპს.
გამოყენება:
1) ბრძოლის დაწყების წინ ან ბრძოლის დროს ვიყენებთ თესლს მონსტრზე (ავიიყვანთ მონსტრს ტარგეთზე და შემდეგ ვედებთ თესლს ჩანტაში და ორმაგი დაჭერით მაუსის მარცხენა კნოპკაზე ვიყენებტ თესლს. ასევე შესაძლოა თესლის პანელზე გადმოტანა.
არ შეიძლება თესლების გამოყენება მონსტრებზე რომლებიც არ მიეკუთვნებიან სასახლეს.
2) თუკი თესლის გამოყენება შესაძლოა მაშინ თქვენ დაინახავთ სპოილის ანიმაციას, რის მერეც თუ მანორი გავიდა ჩატში დაიწერება თესლის გასვლის შესახებ და თქვენ მოგესმებათ განსხვავებული მელოდია.
3) კლავთ მონსტერს და გვამზე ვხმარობთ HARVESTER-ს. HARVESTER-ს ასევე ვხმარობთ როგორც თესლებს, მონსტრის სიკვდილის შემდეგ ტარგეთით გრჩებით მონსტრზე და ორმაგი დაჩერით მაუსის მარცხენა კნოპკაზე HARVESTER-ზე ვიგებთ ნაწარმს.
4) HARVESTER-ის გამოყენების შემდეგ მივიღებთ ნაწარმს ან ჩატში დაიწერება არგასვლის შესახებ.
თესლის გასვლა არის დამოკიდებული თესლის სახეობაზე და მონსტრის დონეზე.
თეთრ და მწვანე მონსტრებზე თესლი თითქმის ყოველთვის გადის. არაღება შესაძლოა მხოლოდ ნაწარმის არმოსწრების შემთხვევაში, ასე რომ სანამ მოკლავთ შემდეგ მონტრს აჯობებს აიღოთ ჯერ ნაწარმი შემდეგ კი მოკლათ სხვა მონსტრი.
ჩვეულებრივი თესლების გამოყენებისას მონსტრს არ გააჩნია არანაირი დროპი, მხოლოდ ფული და სპოილი.
ხოლო ალტერნატიული თესლი კი პირიქით გადის 50-60% შანსით მაგრად მონსტერს არ ეკარგება დროფი.
თვითონ თესლზე არის პატარა დახმარება მოთამაშისთვის, იცერება რა ქალაქის თესლია და რა დონის ჩარმა და რა მონსტრებზე უნდა იხმაროს თესლი. მაგალითად: Red Cobol დიონში ვერ იმუშავებს 29-39 დონის მონსტრებზე მაგრამ იგი იმუშავებს გირანში 32-42 დონის მონსტრებზე. მოკლედ შეარჩიეთ თესლები თქვენი და მონსტრების დონის მიხედვით.
თესლების გაყიდვა არის დამოკიდებული ციხესიმაგრის ლორდზე. ამისი ნახვა შეიძლება PRESENT CONDITION OF SEED-თან. სხვადასხვა ქალაქებში შეიძლება იყოს განსხვავებული ფასები.
ნაწარმის ჩაბარება ასევე ხდება Manor Manager-თან. ფასი და რაოდენობა არის მითითებული PRESENT CONDITION OF CROPS-თან. შესყიდვის ფასი შეიძლება იყოს გაყიდვის ფასზე დაბალი (მაგრამ ეს არის ძალიან საშიში, რადგან მოგება მოდის რესურსებიდან.
ყიდვის გრაფაში შეიძლება იყოს 0, 1 ან 2, ეს არის დამოკიდებული რა სახის რესურსი არის ამჟამად დადებული. თუ ვთქვათ გრაფაში წერია 1 ესეიგი თქვენ შეგიძლიათ აიღოთ რესურსი რომელიც მითითებული არის 1 ნომრის კვეშ, თუ 2 ესეეგი რესურსია რომელიც არის 2 ნომრის ქვეშ. თუ არის 0 ესეეგი ამჟამად არაფერს არ იბარებს ქალაქი. (დაელოდედთ შემდეგ მანორის განახლებას)
მანორის განახლება ხდება კოველდგე 20:00 თბილისის დროით, ხოლო აღება თესლების ან ახალი ნაცარმის ჩაბარება 20:05.
შეგვიძლია აღვნიშნოთ რომ თკვენ შეგიძლიათ იყიდოთ გარკვეული რაოდენობის თესლები და სწორი გადამუშავებისას მიიგოთ უფრო მეტი ნაწარმი ვიდრე გათვალისწინებული არის, ანუ ჩაბარებისას თქვენ კიდე დაგრჩებათ ზედმეტი ნაწარმი რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ მანორის განახლებისას.
მიღებული რესურსების დაახლოებითი რაოდენობა ემთხვევა ჩაბარებული ნაწარმის რაოდენობის საერთო ჯამის ღირებულებას გაყოფილს მათ ღირებულებაზე. (NPC prise-ის მიხედვით.
რესურსების რაოდენობა = შესკიდვის ფასი * თესლების რაოდენობა /NPC prise +/- ქალაქის გადასახადი.
სპოილი და მანორი არც თუ კარგათ მეგობრობენ ერთმანეთან. ანუ შეგიძლიათ ჯერ დაამანოროთ თესლი და მერე დაასპოილოთ ან პირიქით, ხოლო ამოღება სპოილით უნდა იყოს პირველ რიგში ხოლო მერე Hatvester–ით, რადგან Hatvester-ით ამოღების შემდეგ მონსტრის გვამი ეგრევე ქრება.
თესლის გამოყენებისას იხარჯება 7 MP, ხოლო Hatvester-ით ამოღებისას 3 MP.
თესლის გამოყენება არ აგრავს მონსტრს, ხოლო მისი გატარების შემდეგ მონსტრი აგრესიიული ხდება. არ არის აუცილებელი თქვენ მოკლათ მონსტრი შეგიძლიათ მხოლოდ დაამანოროთ იგი და მონტრს მოკლავს დიდი დონის პერსონაჟი ხოლო თქვენ ამოიღებთ.
დაახლოებითი ინფორმაცია თქვენი დონისა და თესლის შესახებ შეგიძლიათ შეიტყოთ მანორ მენეჯერისგან და ასევე შეიძლება გაგება რა ჯილდო გეკუთვნით მაგ თესლისთვის.
დღეისტვის არსებობს 2 პრობლემა:
1) ნაწარმის მაქსიმალური რაოდენობა აღემატება თესლების რაოდენობას ორჯერ, თუ უახლოეს მომავალში ციხესიმაგრეების ლორდებმა არ დაარეგულირეს თესლების გაყიდვა, იქნება უზომოდ ბევრი.
2) როცა პარტიაში ვინმე ხმარობს Hatvester-ს, პარტიის დანარჩენ წევრებს აგდებს თამაშიდან კრიტიკული შეცდომით. დაახლოებით ეს ხდება ყოველ მესამე ამოღებისას და მუშაობს მხოლოდ ჩვეულებრივ თესლებთან, ხოლო ალტერნატიულები მანორი მუშაობს ჩვეულებრივად. ამიტომაც უნდა ამანოროთ ან სოლო ან Off-Party.
- Type 1 და Type 2 - ეს არის ჯილდო რომელიც მუშაობს რანდომური სისტემით?
- არა! ჯილდოს აწესებს ციხესიმაგრის ლორდი
0 – საერტოდ არაა ჯილდო
1 – ჯილდო რომელიც არის ჩაწერილი Type 1
2 – ჯილდო რომელიც არის ჩაწერილი Type 2
ჯილდოს სახეობა არის დაწერილი Present Condition of (regular/alternative) Crops Purchase რა თქმა უნდა სათანადო სასახლეში.
რესურსების რაოდენობა მუშავდება ფორმულით:
თესლების რაოდენობა * შესყიდვის ფასი / რესურსების ფასი +/- ქალაქის გადასახადი.
კიდევ ერთი დამატება: დათესვის დროს მონსტრი არ აგრდება, თუ რა თქმა უნდა მონსტრი არ არის აგრესიული, ანუ მშვილდოსანს ან მაგიკოს შეუძლია მიირბინოს დათესოს და ისევ გაირბინოს უკან და მერე მოკლას მონსტრი.
ასევე თესლის გამოყენებას აქვს ატკატი, ანუ თქვენ არ შეგეძლებათ ზედიზედ გამოიყენოთ თესლი მხოლოდ რამოდენიმე წამის შემდეგ. თქვენ თუ დააჭირეთ ზედიზედ ორჯერ ამ შემთხვევაში თქვენი პერსონაჟი დაარტყავს მონსტერს.
ძალიან საჭირო ინფორმაცია: C3 არის დამატება რომლიც გეხმარებათ თქვენ მონსტრის დაურტყმელად დაამანოროთ, C2-ისგან განსხვავებით თქვენ აგარ გჭირდებათ მონსტრისთვის დარტყმა. ეს ძალიან გამოსადეგია ფართისთვის High-Low LVL.
იმისთვის რომ მიიგოთ 100% ნაწარმი მონსტრისგან თქვენი, მონსტრის და თესლის დონეებს შორის სხვაობა არ უნდა არემატებოდეს 5-ს.
და კიდევ ერთი გამოსადეგი ინფორმაცია, თუ თქვენ ამანორებთ მონსტრებზე ორმაგი ან მეტი სიცოცხლით მაშინ თქვენ ამოიღებთ შესაბამისად უფრო მეტ ნაწარმს.
დასახელება |
დონე |
ტიპი 1 |
მ.ფ. |
ტიპი 2 |
m.f. |
Gl |
Di |
Gi |
Or |
Ad |
In |
Dark Coda |
10 |
Stem |
100 |
Braided Hemp |
500 |
x |
- |
- |
x |
- |
- |
Red Coda |
13 |
Varnish |
200 |
Cokes |
1200 |
x |
- |
- |
x |
- |
- |
Chilly Coda |
16 |
Suede |
300 |
Oriharukorum Ore |
3000 |
x |
- |
- |
- |
- |
- |
Blue Coda |
19 |
A.Skin |
150 |
Crafted Leather |
5700 |
x |
x |
- |
x |
- |
- |
Golden Coda |
22 |
Thread |
100 |
Mithril Ore |
1000 |
x |
x |
- |
- |
- |
- |
Lute Coda |
25 |
Iron ore |
200 |
Metallic Fiber |
700 |
x |
x |
- |
- |
- |
- |
Desert Coda |
28 |
Coal |
200 |
Adamantit Nugget |
5000 |
x |
x |
- |
- |
- |
- |
Red Cobol |
31 |
Charcoal |
200 |
Ernia |
??? |
- |
x |
x |
x |
- |
- |
Chilly Cobol |
34 |
A.Bone |
150 |
Steel |
2000 |
- |
x |
x |
x |
- |
x |
Blue Cobol |
37 |
Silver |
500 |
Thons |
6000 |
x |
- |
x |
x |
- |
x |
Thorn Cobol |
40 |
Stem |
100 |
Metallic Thread |
700 |
- |
x |
x |
x |
x |
x |
Golden Cobol |
43 |
Varnish |
200 |
Mold Glue |
6000 |
- |
x |
x |
- |
x |
x |
Great Cobol |
46 |
Suede |
300 |
High Grade Suede |
2400 |
- |
x |
x |
- |
x |
x |
Red Cordan |
49 |
A.Skin |
150 |
Asofe |
6000 |
- |
- |
x |
- |
x |
x |
Sea Cordan |
50 |
Thread |
100 |
Cord |
325 |
- |
- |
- |
x |
- |
x |
Chilly Cordan |
52 |
Iron Ore |
200 |
Mold Hardener |
23000 |
- |
- |
- |
x |
x |
- |
Blue Cordan |
55 |
Coal |
200 |
Leather |
900 |
- |
- |
- |
x |
x |
- |
Twin Cordan |
58 |
Charcoal |
200 |
Mold Lubricant |
10000 |
- |
- |
x |
x |
x |
- |
Great Cordan |
61 |
A.Bone |
150 |
Rough one Powder |
80 |
- |
- |
- |
- |
x |
- |
Desert Cordan |
64 |
Silver |
500 |
Reinf.Met.Plate |
??? |
- |
- |
x |
- |
x |
- |
Reinforced Metal Plate = Reinf. Met. Plate
Gl=Gludio
Di=Dion
Gi=Giran
Or=Oren
Ad=Aden
In=Inadril
მ.ფ. – “მატერიალური ფასი” ნიშნავს რამდენი ფული უნდა გქონდეთ ჩანთაში Tally up ingedious products თითოეული რესუსრისთვის.
- შეიძლება თუ არა გარკვევა ყიდიან თუ არა ნაწარმს, თორე ტელეპორტებზე შეიძლება აღარ დაგრჩეთ ფული…?
შეიძლება. ნებისმიერ მანორ მენეჯერთან შეგიძლიათ გარკვა, საჭიროა დააჭიროთ Present Condition of Crops, შემდეგ აირჩიოთ ციხესიმაგრე და თესლის სახეობა. რომ გაიგოთ რამდენი თესლი არის დარჩენილი თქვენ გჭირდებათ დააჭიროთ ღილაკს, რომელიც მდებარეობს ქვედა მარცხენა კუთხეში.
აქ არის კიდე ერთი ნიუანსი, როცა ციხესიმაგრის ლორდს უთავდება ფული ხაზინაში, მაშინ მანორი აღარ მუშაობს.
ავტორი: JOFRE