|
სხვადასხვა კლასის C, B, A და S კლასის იარაღებს შესაძლებელია ჩაედგას დამატებით სპეციალური თვისებები Special Ability. თითოეულ ზემოთ მოყვანილ კლასებიდან არსებულ იარაღებში შესაძლებელია ჩავამატოთ მხოლოდ 3-დან 1 (SA), ჩვენი ნება სურვილის მიხედვით. ბონუსების ნახვა შესაძლებელია იარაღების განყოფილებაში. ორმაგი ხმლები (Dual Sword) ავტომატურად იძენენ სპეციალურ თვისებას +4-ზე დაპლიუსების შემდეგ.
სპეციალური თვისების ჩასადგმელად C ან B კლასის) საჭიროა მივიდეთ Blacksmith –თან ან Mammon Blacksmith-თან (A ან S კლასის). თან უნდა ვიქონიოთ აუცილებლად შესაბამისი კლასის Gamestone რაც იარაღია და Soul Crystal-ი შესაბამისი ფერის და დონის.
სპეციალური თვისების მოცილება იარაღიდან ხდება Black Marketeer of Mammon-ის მიერ ნებისმიერ ქალაქში და ასევე Blacksmith of Mammon-ის მიერ. სპეციალური თვისების (SA) მოცილება უფასოა. Soul Crystal გვეძლევა სპეციალური კვესტის შესრულების შემდეგ, სახელად Enchance Your Weapon. კვესტის გააქტიურების შემდგომ გეძლევათ მხოლოდ 1 კრისტალი. ერთდროულად რამოდენიმე კრისტალის მოსაპოვებლად საჭიროა, ინვენტარში არსებული კრისტალის ქვემოთ დაგდება ან ბანკში შენახვა, ხოლო შემდეგ კვესტის გამეორება სხვა დანარჩენი კრისტალების მოსაპოვებლად. კვესტის აღება შესაძლებელია შემდეგ NPC-ეებთან: Grand Magister Jurek – Giran -ში, Magister Gaider Oren -ში, Magister Winonin Aden -ში. სპეციალური თვისების კრისტალი არის 3 ფერის – წითელი, მწვანე, ლურჯი. ფერის მიხედვით, ირაღში ჩადგება შესაბამისი სპეციალური თვისება (SA).
სპეციალური თვისების კრისტალების დონეები განისაზღვრება 1-დან 13-მდე. რაც უფრო მაღალი კლასისაა იარაღი მით უფრო მაღალი დონის კრისტალია საჭირო მისთვის. თუ რა დონის კრისტალია საჭირო თქვენი იარაღისთვის, თქვენ გეტყვით შესაბამისი მჭედელი, რომლებიც ზემოთ ავღნიშნეთ. სპეციალური თვისების კრისტალების დონეების ამაღლება ხდება თამაშში არსებული MOB-ებზე ნადირობით. განსაზღვრული დონის MOB-ებზე, მაღლდება გასაზღვრული დონის კრისტალები. დასაშვებია თავიდანვე მაღალი დონის MOB-ებზე ნადირობა. სპეციალური თვისების კრისტალისთვის დონის ამაღლება, დასაშვებია მხოლოდ ერთის და არა რამოდენიმესი ერთად. კრისტალისთვის დონის ასამაღლებლად საჭიროა, დაველოდოთ სანამ MOB-ის სიცოცხლე (HP), არ ჩამოცდება 30%-ს, შემდეგ გამოვიყენოთ მასზე ჩანთაში არსებული კრისტალი (ჩანთაში უნდა გვედოს მხოლოს 1 კრისტალი ამ დროს), ხოლო შემდგომ განვახორციელოთ ბოლო მომაკვდინებელი დარტყმა. კრისტალს შესაძლებელია მოუვიდეს შემდეგი:
მოქმედება |
განმარტება |
არაფერი არ მოხდა |
თქვენ ადრე გამოიყენეთ კრისტალი ან არ მიაყენეთ მომაკვდინებელი დარტყმა. თქვენ გამოიყენეთ კრისტალი მონსტრზე რომელიც არ შედის ჩამონათვალში. |
კრისტალი იგნორირებს |
თქვენ ინვენტარში გაქვთ ზედმეტი კრისტალები გარდა ერთისა, მოიცილეთ ისინი. |
კრისტალი არ იწევს დონეს |
თქვენ არ გიმართლებთ, ცადეთ კიდევ. |
კრისტალი გატყდა |
თქვენ არ გაგიმართლათ, დავიწყოთ ყველაფერი თავიდან. |
კრისტალის დონა ამაღლდა |
ცდამ შედეგი გამოიღო, კრისტალმა მოიმატა 1 დონე. თუ ამ მომენტისთვის კრისტალი იდო სწრაფი მოქმედების პანელზე, კრისტალი იქიდან გაქრება. |
კრისტალმა უარყო სული |
მონსტრის დონე დაბალია, მოვნახოთ შესაბამისი დონის მონსტრი. |
სპეციალური თვისების კრისტალის, 10-ე დონიდან ზემოთ, ამაღლებისათვის საჭიროა ვინადიროთ მხოლოდ Raid Boss-ებზე. შანსი კრისტალის დონის მომატებისთვის ყველას აქვს ჯგფიდან (Party). ამავდროულად კრისტალის გამოყენება Raid-Boss-ზე სავალდებულო არ არის. ამ დონეზე კრისტალის გატეხვა არ ხდება.
ქვემოთ მოყვანილ ცხრილში მითითებულია, თუ რომელი დონის კრისტალს შეესაბამება ესა თუ ის მონსტრი, ამ მონსტრების ადგილსამყოფელი:
დონე |
ლოკაცია |
მონსტრი |
1 |
Ivory Tower
Forest of Mirrors |
Timak Orc, Timak Orc Warrior, Timak Orc Soldier, Timark Orc Troop Archer, Timak Orc Troop Soldier
Forest of Mirror Ghost |
2 |
Ivory Tower
Forest of Mirrors |
Timak Orc, Timak Orc Warrior, Timak Orc Soldier, Timark Orc Troop Archer, Timak Orc Troop Soldier
Forest of Mirror Ghost |
3 |
Ivory Tower
Forest of Mirrors |
Timak Orc Overlord, Timak Orc Shaman, Timak Orc Troop Leader, Timak Orc Troop Shaman
Forest of Mirror Ghost |
4 |
Forest of Mirrors |
Mirror, Forest of Mirror Ghost |
5 |
Anghel Waterfall |
Harit Lizardman, Harit Lizardman Grunt, Harit Lizardman Archer |
6 |
Anghel Waterfall
Giants Cave |
Harit Lizardman, Harit Lizardman Grunt, Harit Lizardman Archer
Hamrut, Yintzu, Halingka, Paliote, Kranrot |
7 |
Giants Cave
Devastated Castle |
Hamrut, Yintzu, Halingka, Paliote, Kranrot
Doom Servant |
8 |
Devastated Castle
Forbidden Gateway |
Doom Servant, Doom Guard, Doom Archer, Doom Knight, Doom Trooper, Doom Warrior
Doom Knight |
9 |
Forbidden Gateway
Tower of Insolence |
Doom Knight
Erin Edunce, любые Platinum Tribe, любые Angel |
10 |
Tower of Insolence
Lair Of Antharas |
Erin Edunce, любые Platinum Tribe, любые Angel
Malruk Knight, Malruk Beserker, Malruk Lord, Limal Karinness, Karik, Pytan, Pytan Knight |
11 |
Raid Boss |
Anakim, Lilith, Ant Queen, Core, Anakazel, Baium, Antharas |
12 |
Raid Boss |
Anakim, Lilith, Ant Queen, Core, Anakazel, Baium, Antharas |
13 |
Raid Boss |
Ember, Baium, Antharas, Valakas. |
ქვემოთ მოცემულ ცხრილში მოცემულია სპეციალური კრისტალების თვისებების განმარტება:
თვისება |
მოქმედება |
ბონუსი |
Health |
მუდმივი |
მაქსიმალური რაოდენობა HP +25% |
Mana Up |
მუდმივი |
მაქსიმალური რაოდენობა MP +30% |
Conversion |
მუდმივი |
მაქსიმალური MP +60% , მახიმალური HP -30% |
Light |
მუდმივი |
ამცირებს იარაღის წონას |
Anger |
მუდმივი |
ზრდის P.Atk-ას დარჩენილი სიცოცხლის 15%-ზე |
Acumen |
მუდმივი |
ზრდის M.Aspd |
Empower |
მუდმივი |
ზრდის M.Atk |
Quick Recovery |
მუდმივი |
ამცირებს თვისების შეყოვნებას |
Cheap Shot |
შემთხვევით |
ამცირებს MP–ს გამოყენებას მშვილდით სარგებლობისას |
Miser |
შემთხვევით |
ამცირებს შოტების (SS) გამოყენებას მშვილდით სარგებლობისას |
Evasion |
მუდმივი |
ზრდის Evasion |
Guidance |
მუდმივი |
ზრდის Accuracy |
Haste |
მუდმივი |
ზრდის P.Aspd |
Focus |
მუდმივი |
ზრდის Critical |
Might Mortal |
მუდმივი |
ზრდის Mortal Blow და Deadly Blow–ს გასვლით შანსს |
Backblow |
მუდმივი |
ზრდის Critical–ს ზურგიდან მიყენებული ზიანის დროს |
Longblow |
მუდმივი |
ზრდის ზიანის მიმყენებლურ რადიუსს შუბით სარგებლობისას |
Wideblow |
მუდმივი |
ზრდის ზიანის მიმყენებლურ კუთხეს შუბით სარგებლობისას |
Crt.Damage |
მუდმივი |
ზრდის კრიტიკალური დარტყმის დროს მიყენებულ ზიანს |
Crt.Anger |
მუდმივი |
კრიტიკალური დარტყმის დროს, პერსონაჟს ერთმევა 12 HP და ზრდის ზიანს +68 |
Crt.Drain |
მუდმივი |
კრიტიკული დარტყმის დროს მიყენებული ზიანის ნაწილი გადმოდის პერსონაჟის HP -ში |
Crt.Stun |
შემთხვევით |
კრიტიკული დარტყმის დროს მოწინააღმდეგე ვარდება შოკში |
Crt.Bleed |
შემთხვევით |
კრიტიკული დარტყმის დროს მოწინააღმდეგეს ეწყება სისხლდენა |
Crt.Poison |
შემთხვევით |
კრიტიკული დარტყმის დროს მოწინააღმდეგე იწამლება |
Rsk.Focus |
პირობითად |
იზრდება Critical როდესაც პერსონაჟის HP ეცემა 60%-ზე |
Rsk.Evasion |
პირობითად |
იზრდება Evasion როდესაც პერსონაჟის HP ეცემა 60%-ზე |
Rsk.Hast |
პირობითად |
იზრდება Atak.Spd როდესაც პერსონაჟის HP ეცემა 60%-ზე |
Magic Power |
მუდმივი |
იზრდება M.Atk მაგიური თვისების გამოყენების დროს, მისი გამოძახების ღირებულების ხარჯზე (MP) |
Magic Damage |
მუდმივი |
იზრდება მაგიური თვისების სიძლიერე |
Magic Mental Shield |
შემთხვევით |
თვისების კარგად გამოყენებისას სამიზნეს, დამატებით ედება Mental Shield |
Magic Focus |
შემთხვევით |
თვისების კარგად გამოყენებისას სამიზნეს, დამატებით ედება Focus |
Magic Regeneration |
შემთხვევით |
თვისების კარგად გამოყენებისას სამიზნეს, დამატებით ედება Regeneration |
Magic Bless the Body |
შემთხვევით |
თვისების კარგად გამოყენებისას სამიზნეს, დამატებით ედება Bless The Body |
Magic Hold |
შემთხვევით |
თვისების ცუდად გამოყენებისას სამიზნეს, დამატებით ედება Drayd Root |
Magic Poison |
შემთხვევით |
თვისების ცუდად გამოყენებისას სამიზნეს, დამატებით ედება Poison |
Magic Weakness |
შემთხვევით |
თვისების ცუდად გამოყენებისას სამიზნეს, დამატებით ედება Weakness |
Magic Chaos |
შემთხვევით |
თვისების ცუდად გამოყენებისას სამიზნეს, დამატებით ედება Chaos |
Magic Paralyze |
შემთხვევით |
თვისების ცუდად გამოყენებისას სამიზნეს, დამატებით ედება Paralyze |
Magic Silence |
შემთხვევით |
თვისების ცუდად გამოყენებისას სამიზნეს, დამატებით ედება Silence |
|
|
როცა დაიღალო, მაშინ მიწა ჰყარეო.
|
|